Сектар арганізацыйна-кадравай работы

Сектар арганізацыйна-кадравай работы з'яўляецца самастойным структурным падраздзяленнем прадпрыемства. У сваёй дзейнасці сектар арганізацыйна-кадравай работы кіруецца статутам дзяржаўнага прадпрыемства «Сталічны транспарт і сувязь», нарматыўнымі прававымі актамі Рэспублікі Беларусь, пастановамі, загадамі, распараджэннямі і ўказаннямі па кіраванні персаналам вышэйстаячых арганізацый, нарматыўнымі прававымі актамі, іншымі кіруючымі і метадычнымі матэрыяламі па пытаннях справаводства і архіўнай справы, якія датычаць дзейнасці прадпрыемства, загадамі і распараджэннямі дырэктара прадпрыемства, правіламі ўнутраны яго працоўнага распарадку.

Асноўнымі задачамі сектара з'яўляюцца: удзел у распрацоўцы і рэалізацыі стратэгіі кіравання персаналам, забеспячэнне прадпрыемства неабходнай колькасцю кадраў вадзіцелеў і спецыялістаў, патрэбных спецыяльнасцяў і кваліфікацый, ажыццяўленне эфектыўнага падбору, расстаноўкі і рэалізацыі працоўнага патэнцыялу кадраў у адпаведнасці з іх прафесійнымі, дзелавымі і маральнымі якасцямі, выхаванне кадраў, стварэнне ўмоў для высокапрадуктыўнай работы кадраў прадпрыемства, арганізацыя і правядзенне ўсіх відаў падрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі кадраў, фарміраванне кадравага рэзерву для вылучэння на кіруючыя пасады, забеспячэнне ўліку кадраў, забеспячэнне правоў, ільгот і гарантый работнікам прадпрыемства, ажыццяўленне кантролю за выкананнем працоўнага заканадаўства і працоўнай дысцыпліны ў структурных падраздзяленнях, вядзенне і арганізацыя справаводства прадпрыемствы, вядзенне і арганізацыя справаводства па зваротах грамадзян у прадпрыемствы, вядзенне і арганізацыя архіўнай справы.

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі на сектар арганізацыйна-кадравай работы ўскладаюцца наступныя функцыі: камплектаванне прадпрыемствы персаналам патрэбных спецыяльнасцяў і кваліфікацый у адпаведнасці з мэтамі і профілем прадпрыемствы, аналіз наяўнага кадравага складу, планаванне прафесійна-службовай прасоўвання работнікаў, фарміраванне кадравага рэзерву для вылучэння на кіруючыя пасады , складанне планаў работы з ім, распрацоўка схем замяшчэння пасад, арганізацыя правядзення атэстацыі работнікаў, яе метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне, удзел у аналізе вынікаў атэстацыі, распрацоўка мерапрыемстваў па рэалізацыі рашэнняў атэстацыйнай камісіі, падбор, адбор і расстаноўка персаналу сумесна з кіраўнікамі зацікаўленых падраздзяленняў на аснове ацэнкі іх прафесійных, дзелавых і асабістых якасцяў. Ўнясенне прапаноў аб прызначэнні работнікаў на адпаведныя пасады, афармленне загадаў аб прыёме на працу і прызначэнні на пасаду і іншых неабходных для гэтага дакументаў, забеспячэнне прыёму, размяшчэння і расстаноўкі спецыялістаў у адпаведнасці з атрыманай у навучальнай установе спецыяльнасцю, сумесна з кіраўнікамі структурных падраздзяленняў прадпрыемства, своечасовае афармленне прыёму, пераводу і звальнення работнікаў у адпаведнасці з працоўным заканадаўствам і адпаведнымі арганізацыйна-распарадчымі дакументамі, ажыццяўленне паслядыпломнай адукацыі кіраўнікоў, спецыялістаў, арганізацыя падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі, павышэння кваліфікацыі персаналу, фарміраванне і вядзенне банка дадзеных аб колькасным і якасным складзе кадраў, іх развіцці і руху, аператыўнае прадстаўленне неабходнай інфармацыі карыстальнікам, візавання праектаў загадаў , якія тычацца працы з персаналам, улік асабістага складу, выдача даведак аб працоўнай дзейнасці, падрыхтоўка матэрыялаў для прадстаўлення персаналу да заахвочванняў i ўзнагарод; па прыцягненні работнікаў да матэрыяльнай і дысцыплінарнай адказнасці, падрыхтоўка дакументаў для ажыццяўлення персаніфікаванага ўліку, а таксама дакументаў для назначэння пенсiй, дапамог работнікам прадпрыемства і іх сем'ям, прадстаўленне гэтых дакументаў у органы сацыяльнага забеспячэння, арганізацыя эфектыўнай сістэмы персанальнага і вайсковага ўліку, апрацоўка якая паступае кадравай інфармацыі , афармленне кадравых дакументаў ва ўстаноўленыя тэрміны і забеспячэнне іх захаванасці, кантроль за станам працоўнай дысцыпліны ў арт руктурных падраздзяленнях прадпрыемства і выкананне правілаў унутранага працоўнага распарадку, табельны ўлік, складанне графікаў адпачынкаў, афармленне працоўных адпачынкаў у адпаведнасці з зацверджаным графікам, улік іх выканання, выдача работнікам і іншым арганізацыям па афіцыйным запыце юрыдычна дакладных даведак па пытаннях, што тычацца прыёму, звальнення, перакладу і іншых пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю аддзела, вядзенне ўсталяванай справаздачнасці па ўліку асабістага складу і рабоце з кадрамі, вядзенне справаводства, арганiзацыйная падрыхтоўка пасяджэнняў і нарад, кантроль за выкананнем работнікамі прадпрыемства выдадзеных загадаў і распараджэнняў, узятых на кантроль, арганізацыя прыёму наведвальнікаў, складанне і своечасовае прадстаўленне ўсталяванай справаздачнасці па справаводстве, арганізацыя работы па вядзенню архіўнай справы.

1
3
4
5
6
7
8
9